BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan

  • masa pelepasan:2024-01-04 21:19:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:552
  • Penerangan pantas:

    Bondo,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

BondoPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

CuernavacaPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,BondoTransmission transformer, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pembuat Transformer

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,BondoKabinet pengubah jenis kotak, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Penjagaan peralatankV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Pembuat pengubah kuasa


BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Standard eksekutifBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil,BondoLaporan ujian pengubah jenis kering, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

BondoPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

BondoMaklumat produk lain
  • OldenzaalFixed hydraulic boarding bridgeKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

    OldenzaalFixed hydraulic boarding bridgeKaedah perbandingan dan pemilihan kualiti produk

  • RotterdamJembatan boarding tetapKaedah pengisaran yang diperbaiki

    RotterdamJembatan boarding tetapKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • RotterdamPlatform mengangkat pelukisTeknologi pengeluaran utama

    RotterdamPlatform mengangkat pelukisTeknologi pengeluaran utama

  • RotterdamLift untuk villa keluarga tiga lantaiKeperluan pembelian

    RotterdamLift untuk villa keluarga tiga lantaiKeperluan pembelian

  • AdiwernaPemindah harga 5000KVAKaedah diagnosis kesalahan biasa

    AdiwernaPemindah harga 5000KVAKaedah diagnosis kesalahan biasa

  • KarcagPanduan platform angkat hidraulik kereta apiTiga titik operasi yang anda tidak tahu

    KarcagPanduan platform angkat hidraulik kereta apiTiga titik operasi yang anda tidak tahu

  • KarcagHarga Jembatan NaikKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

    KarcagHarga Jembatan NaikKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

  • OldenburgJembatan boarding tetap sederhanaTrend pembangunan industri logistik

    OldenburgJembatan boarding tetap sederhanaTrend pembangunan industri logistik

  • segera:Peringatan: Maklumat BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan memberi anda BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan. BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BondoModel pengubah jenis kering kuasaCara operasi semasa pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!